balbebek21 Allah Allah ben çok memnunum. Koltukları, yatakları, evi dip köşe yapıyorum hiç şarjı bitip kapanmadı. Parke başlığını kullanmak istemiyorsanız her yerde halı başlığını kullanın üşeniyorsanız, fakat doğru verim almak istiyorsanız her başlığı uygun yerde kullanmanız gerekiyor. Benim elim ayağım oldu kaç aydır hiç sorun yaşamadım çekim gücündende çok memnunum halıyı kaldırıyor orta modda, güçlü geldiği için v15 tercih etmedim onunla uğraşamazdım halıya yapışıyor devamlı.