HE-SEN-COK-BILIYON Benimde bebeğim 2 aylık ilk günlerde sütüm gelmedi sonra gelincede az geldi. Bebeğim sizin yaşadığınız gibi memede uyuyup kalıyordu. Doktoruma sordum uyarı ver dedi
Yanaklarıyla oynadım, çenesini emer gibi alttan oynatıp uyarı verdim, ayağının altına baş parmağım ile bastırdım. Yaptığım uyarılar onu uyandırdı bu sefer uyanınca da emmeye devam etti. Şimdi pek uyuya kalmıyor. Sütüm de önceye göre biraz daha arttı. Süt yapan besinler tüketiyorum bol su içiyorum ve bazen göğüsümü pompa ile tamamen boşaltıyorum.