Sen çok iyi bir annesin ve elinden geleni yapıyorsun buna eminim. Anne olmayı da çok güzel başarıyorsun♥️ Eğer öyle olmasaydı bebeğin için her şeyin en iyisini yapmaya çalışmazdın. Zorlanıyor insan biliyorum. Ben de yeni anneyim, bazen çok zorlanıyorum. Ama biliyorum, elimden geleni yapıyorum. Kendini üzme, zamanla düzelecek hepsi.