serife5712 valla böyle bı sorun hiç yasamadim ,iki tane evladımız var ,haftada bir kendimize vakit ayırdık ,oturup konuştuk .sorunlarimiz olduğu zamn ,ama çocuk konusunda sorun yaşamadık ,tamm herşey eskisi gibi olmuyo belki ama ,isteyerek bu çocukları dünyaya getirdiysek ,bazı fedakarliklarida yapicaz .