cansukucuk Kızlar 2 ay önce doğum yaptım. Doktorum bir sürü takviye ilaç yazdı. Her gün ilaç içmekten bıktım. Emzirip hiç takviye ilaç almadan doğal şekilde ilerleyen var mı?
cansukucuk Biskuvilipasta hayır hiçbir değerime bakılmadı. Emzirirken anneler çok vitamin kaybediyor falan dedi doktor bir sürü takviye yazdı
Biskuvilipasta cansukucuk 7 ay oldu emziriyorum hiç takviye kullanmadım hiç bir vitamin eksikliği de yaşamıyorum. Doktor size önermiş olabilir mecburi içmeniz için değildir.