Tamam belki aynı olabilir ama kaşık maması her neyse içeriği elbette daha ağırdır formül mamadan 5 aylık bile olmamış bir bebeğin bağırsagı kabul etmez diye düşünüyorum sizi yargılamıyorum eleştirmiyorum yanlış anlamayın ama bi youtubedan Osman gönül al ek gıda yazıp videoları izleyin lütfen ek gıdaya başlama kriterleri var çünkü. Bu kadar erken başlayınca ilerde ek gıda reddi yapan bir çok bebek var. Bu arada inanın her ebe bilgili değil ben sadece dediğinin doktoru dinleyip uyguluyorum artık herkes işinde uzman değil bence