2 ay kızım meme reddi yasadım ne yaparsam yapayım almıyo memeyi emerken memede uyuyodu yatırıyodum sorun olmuyodu memeyi bıraktığından beri uyuyamıyor 3 gündür hiç uyumuyo nerdeyse sabah 7 de kalktı akşam 11 e kadar uyumadı ne yaptıysam uyumuyo memeyi veriyorum almıyo daha çok sinirleniyor kolumda sallıyorum ana kucağına koyuyorum saç kurutma sesi açıyorum uyuyo yerine koyduğumda geri uyanıyor acil destekleriniz lazım ne yapmalıyım ikimizde perişan olduk uyuyamadığı için kendiside çok husursuz oluyo 🙇🏼♀️