Arkadaşlar neredeyse her gün çaresiz kadınların çığlıklarını okuyup üzülüyoruz. Kimisinin arkasında ailesi kimisinin ölüm korkusu, kimisinin cesareti yok. Sürekli sığınma evine git diyoruz ama sanki öcüymüş gibi bi algı var. Sizlerden ricam daha önce gidip kalan ve detaylı bilgisi olan varsa tecrübelerini detaylı paylaşsın ki herkesin kafasında birşeyler netleşsin. Çaresiz olan kadınlarımız da bi nebze rahatlasın… hadi destek olalım lütfen🌸🌸🌸