Aşıları İsrail üretiyor, yok domuz kalıntısı var, yok içine bilmem ne enjekte ediyorlar vs vs diye düşünüyorsunuz ama, Allah aşkına çocuğunuz büyüdüğün de hiç mi zararlı besin tüketmeyecek.? Yedikleri hamburgeri, içtikleri kolayı evde yapmıyoruz. Müge anlı da geçen programın da aşı yaptırmayanlsra sitem etmişti. Hekimoğlu dizisinde de işlendi aşı konusu. Fox tv de felçli bir doktor ailesinin zamanında çocuk felci aşısını yaptırmadığı için felç kaldığını aşının ne kadar önemli olduğunu söyledi. %30 luk yaptırmayan kesim varken ben %70 olan kısımda olmayı tercih ediyorum..