Miray2023 Syhn26 Resimdeki gibi geliyor ama bedenleri küçük oluyor. Bu yüzden bı beden büyük alabilirsiniz . İade işlemini de hemen yapıyor olmaları çok iyiydi.
Evaninanasi Syhn26 ben bir iki defa yaptım. Kalıpları küçük ve kumaş kalitesi konusunda beklentiniz çok yüksek olmasın. Evet güzel ama öyle aman aman kaliteli değil. Fiyat performans ürünü diyebiliriz 🤷🏻♀️
susunbebekuyuyo Syhn26 ben bütün kış kıyafetlerini oradan aldım arkadaşların dediği gibi beden olarak büyük tercih edebilirsiniz
livanurvealpinannesi61 Syhn26 ben kızıma takım aldım aşırı büyük oldu. Kalıpları küçük diyenler neye göre küçük demiş bilmiyorum ama aşırı büyük kalıpları kızım 4.5 yaşında 5 yaş takımı var büyük oluyor 110 cm civarı 18200 kilo.
cemilefe Bende bir defa alışveriş yaptım kalıpları gerçekten küçük hele yıkayınca iyice küçülüyor kalitesi orta derecede..
efeninannesi4207 Syhn26 evet ben hep yapıyorum geçen 1 tişört sort takım 1 gömlek atlet kot pantolon takim 1 önü ayıcıklı alt üst takım 1 adette zıbın tişört şort takım aldım 700 tl tuttu 1 günde geldi kargom indirim var şuanda da zaten