Bugun arkadaşım iftara geldi 3 aylik kizi var mama ile besleniyor konusurken bebegin mamasini kaynamiş sogumuş sudan yapmadigini öyle yapildiginu bilmedigini söyledi yani nornal içme suyu ve kaynar suyu birleştirmiş hep mama ısısına getirmiş.bisey olurmu sizce ??benimde bi fikrim yok bisey diyemedim yarın doktoruna sorcak ama içi içini yiyor şimdi.