Daha öncede reflü ile ilgili postlar açmıştım. Çözüm olarak yapılacak denenebilecek herşeyi yaptım. İlaçlar ve Bebelac thickener dahil. Ama hiç biri fayda etmedi malesef. 1,5-2 aydır reflümüz var. Azalmak bir yana artmaya başladı. Tek isteğim ilk 6 ay sadece anne sütü almasıydı. 3.aya girdik ve malesef kilo alımında düşüşler oldu.
Sizlere sorum anne sütü vermeye devam edip bir kaç öğünde aptamil ar versem bir çözümü olur mu? Yoksa emzirmeyi tamamen mi kesmek gerekiyor. Lütfen deneyimlerinizi paylaşın. Çok sıkıldım şu reflüden 😔