Merhaba yarın kızım doğalı tam 2 ay bitiyor emziriyorum ve takviye olarak sma optipro kullanıyordum ishal yaptı sonra sma comport a geçtim oda çok gaz yaptı hangi mamayı alsam bilemiyorum mama denemeye korkuyorum bu arada Hipp beğenmedi denedim fikirlerinize ihtiyacım var