babymomyyy Kızlar bu damlayı bazıları kilo başına 1 damla kullanıyormuş . Bizim doktor 18 damla dedi . Bebegım 8 kiloyken . Fazla geldi bana . Yani anlamadım neden bazı doktorlar kilo başına 1 damla veriyor siz kaç damla veriyorsunuz? Bebegım 6 aylık
AEgemm babymomyyy biz önce 8 damla kullandık 6. Ayda kan testi verdik şimdi günde 2 defa 8 damla veriyorum toplam 16 damla oluyor
Gizmokzilla babymomyyy 18 damla doğru olan, her demir’in damlasında ki demir miktarı farklı. Bununla alakalı bir post açmıştım isterseniz ordan detaylı bakabilirsiniz 🌸
Uykusuz-annee babymomyyy DSÖ ye göre hesaplayıp demiştir bizim doktorda 1 damla dedi ama ilacın üreticisi 2 diyor DSÖ 2.5 diyor
aysebb babymomyyy Ben 7 kilo olan kızıma 10 damla kadar veriyorum. Kilo başına diye söylenmişti banada