nuralparslanramo Doğum yapalı 18 gün oldu, gündüzleri çok iyiyim oğlumda çok iyi ama geceleri uyumadığı için bende çok zorlanıyorum. Anneliğe henüz alışamadım gibi hissediyorum, sürekli ağlamak geliyor içimden ve ağlıyorum hep. Bu durum normal mi
Nazendece nuralparslanramo anneliğin mübarek olsun bu durum çok normal canım geçecek inşallah zamanla sabretmek lazım ben 20. Günde ayağa kalkabilmistim bende ağlıyordum ben ne yaptım kendime diye kendime gelince bebeğimle ilgilenmem daha kolay oldu annem yanımdaydı 20 gün durdu o gidince insan her şeye alışıyor zamanla bende 5 6 ay olunca tam kendimi öyle hissettim.simdi.cok yenisin zamanla çok seveceksin büyüdükçe canın parçası çok sukredeceksin bu güzel anıları güzel vakit geçirmeye bak çok çabuk büyüyecektir emin ol 🥰
Mikisss nuralparslanramo evet canım normal.sabirli ol.dusun ki bu zor günler geride kalicak.gunduzleri bebek uyudukca sende uyu uykunu al.buyucek koşacak oynuyucak bebeyin.benim bebeyim 13ayik hala çok zorlaniyorum.zor bir bebek ama buyuceyini dusundukce iyi geliyor.
mematiii nuralparslanramo öncelikle Allah analı babalı büyütsün şuan alışma süresindesin.O yüzden zor gelebilir banada geldi hemde yaşım çok genç diyordum.Kvdem baktı 30 gün ailemle görüşmüyorduö ama bin şükür şuan 9 aylığız ve alıştık.
SerenGltkn nuralparslanramo benim de 18.günüm. Ben de aynı durumdayım bebeğimi çok sevsem de bazen anne olmaya alışamadım gibi hissediyorum önceden ağlıyordum şimdi ağlamamaya çalışıyorum ama çok çok yorgunum her yerim ağrıyor
nuralparslanramo Nazendece Şükrediyorum anneliği bana nasip ettiği için ama duygularımı gözyaşlarımı yönetemiyorum. Kırkı geçince düzene girer herşeyin diyorlar inşallah dedikleri gibi olur
yagmure17 nuralparslanramo bence lohusalık 40 günlük birşey değil benim tamamen alışıp kabullenmem 2-2.5 ay sürdü
yagmure17 nuralparslanramo 6.5 aylık gece idare ediyor yine ama gündüz uykularımız sıkıntılı hala bizim
tombikinannesi nuralparslanramo 8. Aydan bildiriyorum herşey geçicek zor çoook zor ama geçicek ve o günler aklına gelmicek bile
hayallergercekoldu nuralparslanramo 26 günden bildiriyorum senden daha kötü halim, yatıp uzandığım uyuduğum günleri özlüyorum ağlıyorum sürekli çok yorgunum hiç dinlenemicem bebeğim sürekli ağlıyor 😒
nuralparslanramo hayallergercekoldu Herkesin de dediği gibi ilerde gülerek hatırlarız inşallah bugünleri
emineyigitt nuralparslanramo bizde daha 10 günlüğüz ve geceleri çok ağlıyor hiç uyku uyuyamıyorum günlerdir birkaç saatlik uykuyla duruyorum. Sık sık ağlıyorum ne zaman büyüyecek bu günler geçecek acaba😔