Kızlar geçen hafta 13 haftalıkken doktorum cinsiyete %90 kız demişti bugün kontrolüm vardi 14 haftayim doktorum baktı baktı sonrasında kız mı demiştik dedi evet dedim tam kalkacakken bı çıkıntı gördüm valla erkeğe döndük falan dedi şimdi de yüzde 90 erkeğe döndüm haftaya yüzde yüz söylerim falan dedi ben şok. 😂 Böyle hikayeler duydum ama ne bilim gerçekten başına gelenler var mı acaba kafam karıştı 😂