Kızlar bebeğimin alt 2 dişi çıktı ateş olmadı üst tek dişi patladı çıktı ateş olmadı şimdi yanındaki şiş hafif çıkıcak galiba bugün en yüksek 38. 2 gördü ateşi calpol verdim üstünü çıkardım 37 buçuklarda sorum şu diğerlerinde ateş oşmadı 3. Dişinde olurmu hastalandımı şüpheye düştüm iştahı düştü ama diş çıkarma dönemimden beri böyleyiz zaten yiyor ama az bugün daha az yedi bi şüphelendim 38 buçuğu görünce doktora gidicem artık korkudan 3. Dişte ateş olurmu? 😔