Çözüm bulabilen varsa ne mutlu 😂 bi şampuan almıştım ben her yıkamada 1 sefer kullanıyorsun ama köpürmüyor. Hadi organik diye köpürmüyor diyelim. Yahu temizlenmiyor ki.. keçe gibi oluyor saç. He dökülme durdu mu evet durdu. Ama benim içime sinmedi. Bıraktım tekrar başladı dökülme