Ayseglpolat 2 ay oldu tam bugün doğum yapalı. Korunuyoruz ama inanılmaz korkuyorum hamile kalırım diye. Tahminen ne zaman adet olurum? Normal mi hala olmamam
sek_kahve Ayseglpolat sanırım 1 yıl bile olmayan varmış. Ama 2 ay çok normal, ben 3.ayımda olmuştum. Korunmayı ihmal etmeyin her türlü ihtimale karşı
ahsennr Ayseglpolat ben ilk ay oldum sonra daha olmadım 3-4 aydır korktum test yaptım ama negatif sallantılı sanırım düzen oturana kadar
Dedektifgadget Ayseglpolat valla ben 43.gun oldum daha 2.yi olmadım korunuyoruz bizde 😕 emzirirken normalmiş
Bebegim3535 Ayseglpolat emziren annelerin 1 yıla kadar adet olmaması çok normal dedi doktorum. 4,5 ay oldu sezeryan olalı hala olmadım. Kızımda 2 aylıkken olmuştum. Çocuk düşünmüyorsanız mutlaka korunun
Zeliff Ayseglpolat bir yıla kadar olmamak normaldir sezaryen yahut vajinal doğum farketmeksizin. Ben 6. ayımda olmuştum.