Kahverengi lekelenme var 12 gündür bitmek bilmedi. Yumurtlama döneminde başladı akıntı ve hala devam ediyor. Şuan adetime 6 gün var. 5 aydır spiral taktırdım. Sağlık ocağına gittim ara kanamalar normaldir dedi. Ama 5 aydır ilk defa bunu yaşadım. İki güne doktoroda gidicembi ultrasonla baksınlar. Başına gelen oldumu nedir bu yaa?