yavrupotuncek Rumiersn bende dört ay oldu göbeğim hiç yoktu doğum yaptığım dakka dümdüz oldu rahmimin şeklini goruyodum resmen karnimda ama hamilelikte bembeyaz olan göbeğim hala siyah ve o siyah dikine olan çizgi hala gitmedi çok kötü duruyo