ayseyz Kızım 10 aylık olmaz üzere hala dişi yok sizin ilk alta mı üstteki diş mi çıktı kızımı üst dişi çok şiş
tomvejerry ayseyz Bizimki alttan çıktı ama onun bi sıralaması yok canım mesela alttan sonra üstleri bekliyoduk köpek dişleri çıktı heran heryerde çıkabilir yani 😆
neanladinyurdagull ayseyz ilk çocuğumda 5 buçuk aylıkdi alt 2 diş aynı anda çıktı 15 gün sonra üst 2 diş aynı anda çıktı.İkinci çocuğum 5 ayına girmek üzere neredeyse 1 aydır alt iki diş bembeyaz şiş ağrısı var sular çok akıyor patlamak üzere
Rwerdst ayseyz alt çıktı ama dişin bir sırası yoktur. Şehir hikayesi o. Sadece genelde alt çıkar ama her zaman öyle olacak diye bir şey yok. İlk üstte çıkabilir azı da çıkabilir 🤗