Cns_5454 bende aynı şekilde bizim çok fazla kusmamız vardı bir kez emince 6 kez kusuyordu. Yanaklarda kızarıklıklar vardı doktor reflü veya alerji dedi mide için gaviscon kullandık doktor sizde diyet yapın dedi yapmaya çalışıyorum hiçbir şey yiyemiyorum çok zor ama bebeğim için yapmak zorundayım. Kusmalar neredeyse yok denecek kadar az gaviscondan mı yoksa diyetten mi hala anlayamadık şimdi gavisconu bırakacağız denemiş olacağız 🥹 diyet çok zor allahtan ekmek yenebiliyor patatesin zeytinin gözünü seveyim