Ygz Faranjit olmuşum kızlar bebegim 2 ay 25günlük emziriyorum doktor augmentin yazdı ama tereddütte kaldım kullanmak istemiyorum fakat daha cok kötülesirsem. Doğal yolla gecermi bu faranjit illeti😣
TZA Ygz hamileykende idrar yolu enfeksiyonu için antibiyotik veriyor kadın doğum doktoru emzirirken kullanabileceğin antibiyotik vardır bence
MTkutay Ygz bazı ilaçlar sıkıntı olmuyor zaten doğum yapınca bir sürü ilaç kullanılıyor. Ilerlemeden kullan bence ama agumentin emzirirken içiliyor mu onu öğren canım
Medinetass Ygz doktor bana az da olsa süte geçer demişti emzirebilrsin demişti ama içim el vermemişti😐
Ercanekininannesi Doktor bana dikişlerim iltihap yaptığı için vermişti kullandım hiç bi sıkıntı olmadı. Benimdr şuan boğazlarım şişti inşallah daha da ilerlemez. Portakal mandalina flnda yiyemiyorum gaz yapar diye bende napcağımı nası geçireceğimi şaşırdım
Ygz Ercanekininannesi ayy ben bugün mandalina falan yedim bi yanım ilacı kullan daha fazla kötülesmeden diyor bi yanım kullanma dyor 🙄
Medinetass Ercanekininannesi mandalina gaz mı yapıyo ya 🙁🙁 dün canım istedi en az 10 tane yedim oğluşum gece çok huysuzdu ya kıyamam hep benim yüzümdenmiş😐 öğrendiğim iyi oldu 😁
catwalk Bende augmentin kullandım canım hem kadın doğum doktorum hem de çocuk doktoru kullanabilirsin dedi.Bir sıkıntı da olmadı.Çok geçmiş olsun🙏🏼
catwalk Ygz evet bende duymuştum bunları ve az miktarda süte geçiyormuş ama kullanmasam daha kötü olacaktım mecburen kullandım.ve dediğim gibi iki doktorumdan da onay aldım.Ama o ihtimaller her zaman var tabii ki:(
Ercanekininannesi Medinetass ben korkumdan bi tane bile yemedim 10tane baya fazla olmuş 😬 benimkide çok etkileniyo yediklerimden bi gün mercimekli köfte yedim 2-3tane bi şey olmaz diye bütün gece sancı çekti çocuk ağladı
Medinetass Ercanekininannesi bilsem yemezdim tabi ya bende çocuğa noldu bi anda niye böyle yaptı diyorum 😐
Ygz MTkutay valla kullanmadım mandalina ıhlamur bal gbi seyler yapıyorum biraz daha iyiyim artık ateslenmiyorım sadece yutkunurken hafif agrıyor insan ne olursa olsun cocuguna kıyamıyor😞 ona gecmesin dye.
AliyeAsel Ygz canım sezeryandan sonra doktorum banada vermişti ama augmetini diş için kullanacaktım doktorum iç iki saat emzirme sonra ilk sütü sağ ama verme dedi o yüzden vazgeçtim ama doktorun sıkıntı görmediyse içebilir ona sor bence