Doktorunuza mamayı sormuşsunuz, emziği de sordunuz mu. Bizim doktorumuz emzik kullandırmıyor...
Mama konusunda da benim bebeğim de hem meme hem mama olarak besleniyor. 27 günlük. Her emzirmeden sonra 90 da mama içiyor. Bebekler balık gibi olur mu verdikçe yer mi diye sormuştum doktora, hayır dedi zaten doyunca yemezler dedi. Sen mamanı arttır bence doymuyor gibi bebiş, sürekli aranıyorsa...