Kızım bugün 4.ay aşısını oldu ve sağlık ocağı vegaferon adında bir kan damlasını verdi, araştırmalarım sonucunda çoğu annenin bu damlanın kabızlık yaptığını aynı zamanda içinde peraben olduğunu ve temiz içerikli olmadığından bahsetmiş. Yani illaki bu tarz bir kan Damlasını kullanmamız gerekiyor mu onu merak ediyorum. Hiçbir şekilde bir tahlil yada muayene etmeden böyle bir damla vermek ne kadar doğru?