Nisam14 ben sabir taslari, boyayarak korkutarak birkatirmaya karsiyim😅
Tabii doktorun bir rahatsizk vs. Dahilinde hemen kesmelisin demesi baska, ona bir sozu. Olmamaz elbette
Adim adim, zamana yararak kesmeni tavsiye ederim.
Oncelikle gece beselnmesini tamamen kes,
Tum dislerinin cikmasi bekledim ben kizimda, dis sureci cok sikintili oluyor ve o donemler memeye ihtiyaci oluyor diye kiyamadim🤗
Sonra artik tercih ikinizin, gece bittikten sonra kademeli gunduz 4.3.2 diye sonlandirabilirsin