Merhaba , 14 günlük bebeğim var . 3620 kilo doğdu . Bugün kontrole gittik 3225 geldi . Doktor kilosu az şuan 4 kilo olması gerekiyor dedi . Biberonla mama ver dedi .Meme emiyor sütüm geliyor . Bu şekilde biberon ile verirsem bir daha memeyi almazsa ne yapacağım. Neden kilo alamıyor çok üzüldüm .