Rwerdst bebekken yaptırmıstık bala karşı cıkmamıstı. 13 aylıkken verdim 16 aylıkken nokta kadar tenine sürdüm. 19 aylıkken yani şimdi verdim yine reaksiyon gösterdi dahada denemeyeceğim. Bağışıklığık zayıf olduğu için olur bal alerjisi dediler o yuzden sordum