Merhabalar, kızım 2 ay 4 günlük. Bizimkinde kesinlikle gündüz uykusu diye birsey yok. 1 saat çabalıyorum uyutuyorum uyuduğu sadece 10-15 dakika. Ve uyanık olduğu sürede sürekli kucaktayız. Günde en az 4-5 saat yürüyorum evde. Ana kucağında falan da durmak istemiyor. Bi 10-15 dakika dursun koyayimda bir işimi yapayım desen yok hemen ıh ıh yapmaya huzursuzlanmaya başlıyor. Ne yapacağımı şaşırdım artık. Sürekli kucakta geziyoruz. Belim kollarım ağrıyor, başka nasıl oyalayacağımı da bilmiyorum. Her bebek bu kadar az mı uyuyor bu zamanlarinda 😔😔