bebegininannesii Hayatımın bir döneminde oldu. Hatta o dönem bir çoğumuza olmuştur, şimdi detay verip kimseyi tekrar tedirgin etmek istemem. Yaşadığım o dönem için bunu ilaç vs kullanmadan kendi başıma yendiğimi düşünüyorum. Bazen yokluyor eski düşünceler ve '‘Her şey olacağına varır, kendin için hayırlısını yaşayacaksın ve kaderini yönetemezsin’' diyorum sonra hayatıma devam ediyorum. Tevekküle inanmanın çok şeye çare olduğunu düşünüyorum. Tevekkül ettiğini söylemek ve buna inanmak arasında çok fark var. Bunu gerçekten başarınca hissediyorsunuz değişimi.
İlaçların faydasına inanmıyorum açıkçası beyni bedeni uyuşturmanın neyi tedavi ettiğini anlamıyorum mantıksal olarak.
Tabii bunlar hayatımda tecrübe ve deneyim sonrası öğrendiğim şeyler oldu. Eğer siz, sizin için iyi geleceğine inanıyorsanız kendiniz tecrübe etmelisiniz.