mervekrbyk Ben de daha yeni anneyim oğlum 13 günlük, 35+4 de prematüre olarak doğdu oğlum, şükür emiyor benimde sütüm yeterli geliyor ama öyle çok aranıyor ki elleri sürekli ağzında kundak sevmediği için kundak da yapamadık doktora 3. Gün kontrolunde söyledim doktor mutlaka emzik ver emme refleksi çok güçlü yoksa ileride parmak emer dedi. Emzik veriyorum evet ama sadece geceleri olmak üzere,karnı doydu gazı çıktı altı temiz hala çığlık çığlığa bağırirsa öyle sürekli vermiyorum 🙂