Bayancorek Erdemir en hafifi olduğu için v12 tercih ettim, çok memnunum. Çekim gücü de çok iyi halıdan zor çekiyorum iyi ki v15 falan almamışım hiç kaldıramazmışım. Kısacası beklentimin de üstünde elim ayağım o benim. 🫶🏻
Yeniannee21 Şurda bekleyeyim. Bende dyson alacağım 12 ve 15 arasında kaldım birbirinden pek farkları yok sanırım. Ayrıca 2 haftadır da stok bekliyorum stokta gelmedi henüz🙄
tuba2323 Erdemir V12 kullanıyorum. Evim dubleks olmasına rağmen şarjı bana yetiyor. Canavar gibi bu zamana kadar ev süpürmüyormuşum.
tuba2323 madrefelice Evet değişiyor halı başlığını halı da zemin başlığını da zeminde kullanırsanız çok daha iyi bir çekim yapıyor