NaimeYilmaz La roche aile boyu olanı kullanıyorum Tunaya da 2 senedir açıkçası çok memnunum. Yüz için olan kremini de ortak kullanıyoruz. Happy Mom koleksiyonuna ekledim BURADAN
baharma mavibahar1 aa adaşmışız🌸Antalya’da yaşıyorum ama bir yerde iki yaş sonrası için öneriliyor siye okumuştum çoook öncelerden. Belki yanlış hatırlıyorum.