dadmom1 Eymenbusra O zaman doktorunuza göre ilerleyin daha sağlıklı. Ben biberon veriyorum ve meme reddi yapmadı. Her bebek kendine özel 🌸
tatar59 Eymenbusra normal bence. Benim bebeğim maşallah baya da güzel kilo aldı hemşire böyle devam et anne sütünden başka bişey verme sakın dedi hatta. Her bebek farklı. Doymuyor olsaydı kilo az alırdı. Kuruntu yapıyorsun bence rahatla 😊
Ecebaby Eymenbusra bu aylarda sürekli aranması çok normal doyduklarını bilmiyorlar ve sadece açıldığında emmek istemiyor korktuğunda gazı olduğunda ya da seni özlediğinde de temas kurmak emmek istiyor yani gayet normal 😍 kilo alımı da iyi maşallah 🧿