Bebeyım bır haftadır kabız ek gıdalara basladık sebze purelerıne zeytın yagı koydum hep zeytın yagı ıcırdım poposuna surdum bu hafta içinde ıkınarak mınık mınk yaptı ama cok serttı kakası agladı hep 6 aylık olduk poposuna mınıcık bı savçbun koysammı kızlar bısey olurmu acaba yapıp rahatlasın ıstıyorum gercı karnıda yumusacık sertlıkte yok bılemedım 🤷🏻♀️🤦🏻♀️