ogretmenanne06_ Arkadaşlar bebeğim her emzirme sonrası bir miktar mutlaka peynir kesiği gibi kusuyor. Emzirme sonrası kusmadıysa uykudan uyandıgında kusuyor🥲 Bebişi böyle olanlar var mı
Poncikkkk ogretmenanne06_ evet bizdede böyleydi derler ki sütün yarıyor demekki cocuğa birde fazla emiyorlar yine kusarlar telşlanmaya gerek yok😉
Papatya-bahcesi ogretmenanne06_ bizimkisi de aynıydı ek gıdada düzeldi, her ezdirmede kusardı, biri sütün tazyikli olabilir demişti, doktorlar normal diyo bende araştırmıştım
ogretmenanne06_ poyrazinannes ben de öyle yapıyorum doktor o şekilde önerdi ama çok bir faydasını görmedim çocuk yinede mutlaka kusuyor bazen çok bazen az miktarda
ozg666_ Kızlar benim bebeğim 20 günlük kusuyor bazen emdikten sonrası bazen de 1 saat sonra felan normalmi