Hilal_55 Benim 5 aylık bebeğim var dik bişekilde basmıyo çok az basıp hamur gibi düşüyo bunu yaşayan var mı
Ikrazumra19 Hilal_55 zaten bastirmaman lazim bastirarak hata ediyorsun canim doktorlar bebeginiz desteksis oturmadan ayaklari uzerine bastırmak omurgaya zarar veriyormus
Hilal_55 Hazine_aykut evet erken ama bunaldığım için sormak istedim basık çocuk diyorlar ya ondan korktuğumdan