AdaBebekAnnesi Temmuzda 1 yaş olucak kızımın yazlık alışverişi doğmadan alınanlar ve hediye gelenlere ek birşeyler almak istedim ve bunları tercih ettim🌸
Eglenogren AdaBebekAnnesi çok güzel şeyler almışsınız fakat mayoyu keşke uzun kollu alsaydınız öyle daha korumalı oluyor
gulsun-36 AdaBebekAnnesi ayyy ne güzeller benimde kızım mayısta bir yaş olacak bana da fikir oldu güle güle giysin minik 🥰 nereden aldınız acaba
AdaBebekAnnesi senosss1 rica ederim sağ olun inşallah 🙏🌸 Ben mağazadan aldım size link atayım bulmanız kolay olsun https://www.civilim.com/civil-baby-kiz-bebek-tulum-6-18-ay-mor-f316
AdaBebekAnnesi senosss1 aa stokta varmı yokmu hiç dikkat etmedim inşallah gelir yada mağazadan bakarsınız kısmetse🙏🌸
AdaBebekAnnesi Eglenogren Çok teşekkür ederim şemsiye altında çok etkilenmez diye düşündüm üzerine panço alırım dedim ama şimdi kuşkuya düştüm 🙈🌸
Eglenogren AdaBebekAnnesi ben geçen yıl uzun kollu mayo ile sokmuştum denize hep şapkası vardı ve sadece sabah saatleri. Sürekli güneş kremi sürdüğümüz halde bebeğimin yüzü yandı kızardı baya bi. Beyaz tenli ve cildi hassassa uzun kollu mayoyu mutlaka yedek olarak alın bence.
AdaBebekAnnesi gulsun-36 Çok teşekkür ederim sağlıkla büyüsünler inşallah hepsi LCW sadece mor zıbın civil 💜