Antep27 Bugün 7. Günüydü dün duş aldım bugün orucumu tutarim diye sahura uyandigun da bir damla leke vardı sahurumu yedim sbha uyandım 2 3 damla gelmistim bozmaliyim orucu
sademm8 @“Antep27”#p30490007Valla Benim de 9. Gün bugün hala lekeli geliyor 10.günden sonra özürlü sayılıyor bekle istersen 10 güne kadar