bilememolabilir merhaba canım, 38 olduğu zaman koltuk altını, ayaklarının altını sirkeli suyla ıslak bezle sil. Eğer 38in üstüne çıkarsa acile gitmekten başka çaren kalmıyor. Benim kızım da maşallah ateş vs olmadı sadece verem aşısı yüzünden kolu çok fazla acıdı. Kolunu çok kıpırdatıp canı yanmasın istiyorsan şayet, bandajla kolunu sarabilirsin yada kundak yapabilirsin. Onun dışında evham yapma çünkü her bebek aynı değil