40 ından sonra sarılık riski kalktigından dolayı gece uykusu düzenli olmasi acisindan bebek kendi istemedikce ve alti icin huysuzlanmadıkca uyandırılmaz :) benim bebeğimde 11 gibi uyur gece 4 veya 5 e kadar uyur. Sonra acıktıgı icin mizmizlanir. Doyurduktan sonra alti degisir ardindan 8 e kadar uyurm 8 onun uyanma vaktidir :) o yüzden strese girmeyin memeyi acıktıkca verin.