Tugce6117 Merhabalar Bir yaşında kızım var dün yürürken sol ayağının üstüne düştü hafif bileği dışarı doğru açıldı doktora götürdüm doktor film istemedi kırık çıkık yok dedi fakat hala üstüne basmıyor baldıra dokurtmuyor ne yapmam gerekiyor bilgisi olan varmı
Cansuu6155 Tugce6117 başka bir doktora götürün bence, benim bebeğimide alerji diye yolladılar çocuk bronşit olmuştu Allahtan sadece başlangıcı erken götürdüğüm için kısa sürede iyileşti
Deletedmom_113 Tugce6117 kendi haline bırakın oğlum 2 yasinda kalcasinin üstüne düştü 2 ay sendeledi merdiven inmiyordu korkudan doktorlar da gördü filmi de çekildi bı sıkıntı yoktu unutması için uzaktan gözlemle müdahale etmeden kendi haline bıraktık