Ozgecomelek01 Arkadaşlar ben emziriyorum 2 aylık oğlum var ben ne yersem bebeğime daha çok kilo Yapar 😔 zayıf doğdu ve aynı zamanda doğan bebeklere göre daha zayıf 😭
Ikrazumra19 Ozgecomelek01 bence senin süt yapinla alakali ve yiyecekle degismiyor benim sutumde oyle yaramiyordu ne denediysem olmadi 4.aydan sonra mama baslamak zorunda kaldim umarim sen bir cozum.bulursun
sabirsizbebek15 Ozgecomelek01 badem fındık ceviz et balık tavuk yumurta 😌 günde bir çay kaşığı zeytinyağı bebeye kilo aldırır 🤩
Esmakiral Ozgecomelek01 valla ben herşeyi yiyordum gayet güzelde emiyordu herkesin bebeği ayda 1200 -1500 alırken benimki hep 850 950 falan alıyordu.2850 doğdu hep orta sınırın altında alt sınırın üstünde bir bebek oldu .ne yaparsam yapayım daha üstüne çıkamıyor malesef halada öyle.yaşına girdi hala çabalıyorum ama yok 🤷♀️
Gulseni Bildiğimden değil ama yağlı süt kilo yapar ceviz fındık badem gibi yağlı çerezler deneyebilirsin
Armin_14 Gece sütü daha yağlıymış canım bi de her göğsünden en az 15 dk emzirmeden diğerine geçme. Doktorlar öyle tavsiye ediyor
Armin_14 Ya bebeğin yapısı da önemli aslında. Benle eşim bebekken zayıfmışız bebek de öyle. Ben de çok üstelemiyorum sağlıklı olsun da gerisi önemli değil.
arslaninannesi98 Kaç kilo alıyor aylık? 500ün aştındaysa mama vermelisin canım. Gece emzir uzun süreli uyutma. Bebeğin uzun emmiyorsa ön sulu sütü alıp doyuyordur ama kilo aldıran kısımın arkadan gelen yağlı süt. Ön sütünü biraz sağabilirsin. Sütünü artırmaya çalış
Sumide sabirsizbebek15 1 cay kaşığı mi 1 hafta önce vermeye başladım kabiz oldugu icin insallah kilo yapar
Esmakiral Ozgecomelek01 valla hiç boş yere üzmeyin kendinizi bol bol emzirin başkada yapacak bişey yok.kilolu bebek sağlıklı diye bişey yok.önemli olan sağlıklı olması ☺️
arslaninannesi98 Ozgecomelek01 maşallah geçen ay süper kilo almış ortalamaya vurunca ayşık 1kilo kilo almış bu gayet güzel o yüzden kilosunu kafanıza takmayın. Fakat bu ay kilo alımında düşüşün sevebi ne olanilir daha mı az emzirdimiz veya sütünüz mü azaldı bunlara bakmanız lazım
Armin_14 Ozgecomelek01 benimki henüz 49 günlük. Bi aylıkken kontrole gittiğimizde 4100 gramdı. Doğduğunda 3430 gramdı. Pek alamıyor sütüm de var ama bebek uzun süreli uyuyor ve ne yaparsam da uyanıp emmiyor. Uyurken göğsümü ağzına koyduğumda uyumaya devam ediyor öyle meme ağzında 😂
Sumide Kizim 2 aylikken 4400 du ilk 2 hafta cok kilo kaybetti ondan kilosu az su an. Benim yemedigim bir sey yok düşün sütüm de var ama olmuyo iste mama veriyorum günde 2 kere .
Ozgecomelek01 Sumide benimde sütüm var ama bu aralar nedense uzun emmiyor 5-6 dakika emiyor bırakıyor ben emzirmesem aranmıyor bile ben zorluyorum ne oldu anlamadım bu çocuğa 😔
Ozgecomelek01 Sumide doktor bana eğer 2 gün kaka yapmazsa 3. Gin sabah akşam zeytinyağı ver dedi 1 çay kaşığı
Lavitaebella Ozgecomelek01 anne sütü mü alıyor bebeğiniz? Anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar normal kaka yapmama durumu.