Nillerd Xiaomi temassız almanı öneririm çok memnunum. Kulaktan ateşölçer yanıltıyor çünkü kulak zarından ölçüm yaptığı için denk getirmek gerekiyormuş. Xiaomide bilmem kaç saniyede 100 kere ölçüm yapıp ortalamasını gösteriyor
Esesen Nillerd aynen canım bizde Xiaomi alicaz telefonunu kullanmıştım çok kaliteliydi ateş olcerin yorumları da çok iyi okudum da
DuruveSu Bizde alından ateş ölçer kullanıyoruz medisana marka. Hastaneye gittiğimizde doktorunkiyle karşılaştırdık ona göre kullanıyoruz canım. Kulaktan ya da alından ölçerlerde başka bi markayla karşılaştırma yapmak gerekiyormuş
YavruKartal Esesen Braun kullanıyorum. Ama kulak ölçümleri genellikle 0,5-1 arası fazla ölçebiliyor.En doğru sonucu koltuk altı veriyor. Ateş durumunda mutlaka 2si ilede ölçüp karşılaştırıyorum.
Morkekik Esesen Ben e bebekten loobex aldım güzel ama pili çok çabuk bitiyor. Seçenekleriniz arasında varsa aklınızda bulunsun.