Melisayda bende burada ve baska sayfalarda gorup degistirsem mi diye cocuk doktorumuza sordum. icerigi sıkıntıli mi diye .parabenden dolayi sikintili diyorlar ama icindeki paraben bi islak mendildeki kadr yok dedi o daha zararlı ama her anne kullanıyor islak mendili dedi.saglik ocaginin verdigi damladaki paraben vucuduna zararsız olacak kadar dedi emiliyor bn d kullandim kendi cocuklarima dedi..guvendigimde bi doktor olunca degistirmekten vazgectik.