Kızlar 7 ay önce doğum yaptım ve bazen erken gelirken bazen 15 gün sonra gelebiliyor 2 aydır düzenli gibiydi bu gün 11 . Gün gecikmenin adetin 2. Günü test yaptım negatif çıktı bu tarz düzensizlik yaşayan var mı ne zaman düzene girdi nezaman doktora gidilmeli emzirmenin gecikme ile ilgisi var mı