Arkadaşlar 35 günlük bebeğimiz var. Nurse harveys kullanıyordum hergün en az 4 tane cıvık ishal gibi kakalı bez alıyordum. Bir arkadaşım sab simflx önerdi onu kullanıyorum 3. gün hala kaka yapmadı. Ama çocuğum eskisinden iyi uyuyor uyandığında gazını çıkarırken zorlanıyor ama karnı indi gibi. Nurse kullanırken çok kaka yapması mı normal yoksa sab kullanırken 3 gündür kaka yapmaması mı?