Bu aralar karşıma çıkıyor hep bende de sezeryan göbeği kaldı birazda kilo alınca göbek çıktı tabi. Yengeç jelini görmüştüm trendyolda kullanıpta etkisini gören cok olmuş tabi sporla desteklemek gerekiyor bide Nivea markasının sıkılaştırıcı losyonu varmış kullanan varmı?