Merhabalar arkadaşlar, bebeğim 5 aylık şu ana kadar hep anne sütü içti bebeğim fakat sağarak biberonla verdiğim için sanırım sütüm azaldı şimdi mamaya geçmek istedim ek aralarda vermek için sma hipp aptamil bebelac ne denediysem bebem kabul etmedi. Şimdi de markette arı mama ve hero baby 12 tahıllı mama gördüm tatları güzelmiş kullananınız var mı acaba? Kilo aldırır mı ? 6. Ayda öğün olarak gece yatmadan verebilir miyim uzun süre tok tutuyormuş gece olanı sanırım ???